Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1

PDF
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 1 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 2 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 3 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 4 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 5 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 6 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 7 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 8 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 9 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 10 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 11 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 12 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 13 - Autoline
Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1 | Изображение 14 - Autoline
Заинтересовались объявлением?
1/14
PDF
Цена:
по запросу
Запросить цену
Связаться с продавцом
Марка: Faymonville
Модель: Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1
Год выпуска: 2024-08
Первая регистрация: 2024-08
Пробег: 60 000 км
Грузоподъемность: 67 570 кг
Собственный вес: 17 430 кг
Полная масса: 85 000 кг
Место расположения: Чехия7272 км до "United States/Columbus"
Дата размещения: вчера
Autoline ID: RR47828
Описание
Высота седла: 1 250 мм
Габаритные размеры: 16,8 м × 2,75 м × 3,7 м
Кузов
Размеры кузова: 13,8 м × 2,74 м × 0,9 м
Рама: стальная оцинкованная
Раздвижная рама
Оси
Марка: SAF
Количество осей: 5
Подвеска: гидравлическая
Колесная база: 1 510 мм
Поворотная ось
Спаренная резина
Размер резины: 245/70 R 17.5
Остаток резины: 80 %
Тормоза: дисковые
Тормоза
ABS
EBS
Энергоаккумуляторы
Дополнительные опции
Запасное колесо: докатка
Кронштейн под запасное колесо
Дополнительная комплектация
Центральная смазка
Счетчик километража
Дополнительное оборудование
Ящик для инструмента
Состояние
Состояние: б/у
Техосмотр до: 2026
Документы
Дополнительная информация
Цвет: черный

Дополнительная информация — Полуприцеп низкорамная платформа Faymonville Multimax F-S45-1AAF, 1B2B1

Gross weight: approx. 85.000 kg
Fifth wheel load: approx. 25.000 kg
Axle load: approx. 60.000 kg
Tare weight: approx. 16.350 kg
Payload: approx. 68.650 kg
Length: approx. 13.100 mm / 16.100 mm
Length gooseneck: approx. 3.700 mm
Length loading area: approx. 9.400 mm / 12.400 mm
Trailer width: 2.750 mm
Gooseneck width: 2.480 mm
Coupling height: 1.220 mm
Loading height: 850 mm
Telescopic (technical): approx. 3.000 mm

Gooseneck:
• Gooseneck in SNT design to optimize the length of the loading area, length approx. 3.700 mm, with bevel at the rear approx. 1.000 mm x 10°
• Technical fifth wheel load: 25.000 kg
• For truck: 6 x 4 and 8 x 4

Loading area:
• Pull-out loading area with Super-Grip rubber covering over the axles, length approx. 9.400 mm with a bevel at the rear approx. 500 mm x 10°
• A deepening in the loading area as well as in the sloping area to accommodate the excavator recess approx. 3.950 x 780 x 370/450 mm (L x W x H)
• Pneumatic locking with tapered locking pin and reinforced locking positions
• The supply lines are protected in the pull-out supports and automatically adapt to the length of the loading area

Ramps:
• A pair of two piece steel ramps approx. 4.650 mm long and approx. 900 mm wide
• With Super-Grip rubber coating
• Hydraulically folding ramp tips
• Ramps can be moved individually hydraulically by approx. 235 mm outwards and approx. 215 mm inwards

Axles and suspension:
• Half-axles TWINAXLE II with independent wheel suspension, 1st axle pre-steered, all other axles hydro-mechanically forced steered
• 1st axle with electromagnetic reversing lock via reverse gear and to be activated manually
• Technical axle load: 12.000 kg
• Hydraulic axle compensation
• Hydraulic cylinders with shut-off valves
• Axle tool
• Tyres: 245/70 R 17.5 3PMSF twin tyres
• Load index 143/141J (146/146F)

Braking system:
• WABCO EBS-E brand braking system in accordance with EU regulations
Sockets and lighting system:
• 24-volt lighting system in "ASPÖCK-NORDIK"
• Design according to EU regulations (ASS 3)
• ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with 24N, 24S & 15-pin sockets
• 24N connection according to ISO-1185
• 24S connection according to ISO-3731
• 15-pin connector according to ISO-12098

Full metallization:
• Complete HRM metallization (High Resistance Metallization).
• Complete steel construction shot-blasted, then hot-coated with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%).

Painting:
• 6-component finishing treatment:
• Complete steel construction shot peened after welding
• 1 coat of zinc-based primer, 1 coat of primer
• Top coat with 2 layers of 2-component paint (acrylic) in DB 7350 Nova Gray in one color, then seal the cavities with special wax
• Rims in silver

Steel construction:
• Steel construction made of high-strength fine-grain steel
• Steel grades:
• S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
• S690QL/S700MC (Yield Strength 690MPa)
• Welder DIN-EN 287-1 tested
• MAG welding process according to EN ISO 4063
• Shielding gas M21 according to ISO 14175

Additional equipment:
• Bulkhead, pluggable, approx. 400 mm high connection strip for supply lines to the truck, fitted at the level of the outer frame profile
• 1 INOX tool box, one-piece, approx. 2.480 x 340 x 390 mm (L x W x H), straight design, with 2 lateral doors on the outside and 1 cover on top, behind the bulkhead on the gooseneck
• Round NATO socket on the front connection strip (Maeler & Kaege VG 96 917)
• Coiled cable for supplying the electro-hydraulic unit and/or the electric cable winch (35 mm², 3.5 m long) between the trailer and SZM with plug (NATO-NATO)
• 3 kW electro-hydraulic unit to control the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
• Additional possibility of using connections for motor vehicle hydraulic auxiliary drive including pressure reducing valve. Coupling pieces are to be supplied by the customer
• Parking position on the gooseneck for the warning signs when not in use
• 1 spare wheel with attachment adapter in front of the bulkhead of the gooseneck
• External support from the gooseneck with mounting holes for screw-on lashing rings
• The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm
• 2 pairs of screw-in lashing rings included (LC 5.000 daN)
• 1 pair of horizontal lashing rings in the rear area of the gooseneck (LC 10.000 daN)
• On the gooseneck 1 pair of pluggable aluminium side walls, approx. 400 mm high, anodised
• A plug-in ALU rear panel on the gooseneck, approx. 400 mm high, anodised
• Approx. 40 mm thick hardwood covering over the gooseneck, checker plate covering over the king pin
• 3.5" king pin
• Guide plate from the gooseneck for the saddle plate, approx. 500 mm wide
• 4 wheel chocks with brackets in front of the bulkhead
• Mechanical seat posts with 2-speed gearbox and crank
• JOST module B - static test load = 50,000 kg
• Hardwood flooring approx. 50 mm thick on the loading area, checker plate flooring over the axles
• Locking of the loading area with conically welded locking profiles every 250 mm
• Including prestressing plate
• 1 movable intermediate table, approx. 300 mm wide, for the extension tube with a large cross-section, with checker plate covering
• front and rear with elongated holes for attachable and moveable bridging elements
• Elongated holes for attachable and movable bridging elements:
• on the fixed part behind the gooseneck
• on the front loading area
• 1 pair of sunken lashing rings lying in the fixed part of the loading area at the front (LC 10.000 daN)
• 8 pairs of sunken lashing rings in the outer frame of the loading area, foldable outwards (LC 10.000 daN)
• Extensions (galvanized) extendable by approx. 230 mm on each side
• Extension planks, loose, framed in steel
• Control valves for the hydraulic ramps on the right side of the vehicle
• 1 pair of hydraulic rear outriggers
• Central lubrication system with 1 pump, brand BEKAMAX, with normal grease according to NLGI-2
• Removable protection around the central lubrication pump(s)
• Follow-up steering can be operated from the front and rear using a cable remote control with pushbuttons, with one-track control of the axles
• Under the gooseneck and on the final traverse, left and right, a 7-pin socket with holder for the warning signs
• A 7-pin socket on the final traverse
• Mud flaps over the entire width of the final traverse
• "Supergrip" rubber floor, approx. 12mm thick, on predefined areas of the loading area
• Rubber floor "Super Grip" 25 mm and sheet metal floor approx. 5 mm as additional reinforcement on the slope of the loading area
• Manual and description
• Square climbing strips 20 x 30 mm, approx. every 200 mm on the outer frame of the sloping loading area
• Operating valves for the hydraulic rear supports on the left of the vehicle
• Radio remote control for operating the steering system, in addition to the cable remote control, with 2 indicator lights on the receiver as lane control
• WABCO Smart Board System
• The Smart Board is equipped with an odometer
• EU reflector at the rear of the vehicle
• Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm on the outer frame of the ramp
• White reflective tape on the outside along the entire length of the trailer in accordance with EU guidelines
• Red reflective tape at the rear across the entire width of the trailer in accordance with EU directives
• 4 warning signs, approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 1.000 mm, incl. 2 position lights and brackets for warning light
Показать весь комментарий
Важно
Данное предложение носит ознакомительный характер. Точную информацию запрашивайте у продавца.
Советы по покупке
Советы по безопасности
Проверка продавца

Если вы решили покупать технику по низкой цене, убедитесь, что вы общаетесь с реальным продавцом. Узнайте как можно больше информации о владельце техники. Один из способов обмана – это представлять себя за реально существующую компанию. В случае возникновения подозрений сообщите об этом нам для дополнительного контроля, через форму обратной связи.

Проверка цены

Прежде чем вы решите совершить покупку, внимательно изучите несколько предложений по продаже, чтобы понять среднюю стоимость выбранной вами модели техники. Если цена понравившегося предложения намного ниже аналогичных предложений, задумайтесь. Значительная разница в цене может говорить о скрытых дефектах или о попытке продавца совершить мошеннические действия.

Не покупайте товары, цена которых слишком отличается от средней цены на аналогичную технику.

Не давайте согласия на сомнительные залоги и предоплаты товара. В случае сомнений не бойтесь уточнять детали, просите дополнительные фотографии и документы на технику, проверяйте подлинность документов, задавайте вопросы.

Сомнительная предоплата

Самый распространенный тип мошенничества. Нечестные продавцы могут запрашивать определенную сумму аванса для «брони» вашего права на покупку техники. Таким образом мошенники могут собрать большую сумму и пропасть, больше не выходить на связь.

К разновидностям данного мошенничества могут относиться:
  • Перевод предоплаты на карту
  • Не вносите предоплату без оформления документов, подтверждающих процесс передачи денег, если во время общения продавец вызывает сомнения.
  • Перевод на счет «доверенного лица»
  • Подобная просьба должна настораживать, скорее всего, вы общаетесь с мошенником.
  • Перевод на счет компании с похожим именем
  • Будьте бдительны, мошенники могут маскироваться под известные компании, внося незначительные изменения в название. Не переводите средства, если название компании вызывает сомнения.
  • Подстановка собственных реквизитов в инвойс реальной компании
  • Прежде чем делать перевод, убедитесь в правильности указанных реквизитов и относятся ли они к указанной компании.
Нашли мошенника?
Сообщите нам
Советы по безопасности
PDF
Продаете технику?
Делайте это вместе с нами!
Похожие объявления
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 37 400 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 10 600 кг Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 37 400 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 10 600 кг Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 37 660 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 10 340 кг Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 37 500 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 10 500 кг Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
93 400 € ≈ 1 333 000 000 UZS ≈ 108 500 $
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 46 400 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 11 600 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 47 900 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 11 750 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2001
Грузопод. 46 300 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 18 700 кг Количество осей 4 Высота седла 1 250 мм
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 45 600 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 12 400 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
1 км
Грузопод. 38 640 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 9 360 кг Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 44 400 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 13 600 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2025
Грузопод. 45 600 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 12 400 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2022
Грузопод. 36 830 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 11 170 кг Количество осей 3 Высота седла 1 250 мм
Чехия
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
77 100 € ≈ 1 101 000 000 UZS ≈ 89 610 $
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 45 050 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 12 950 кг Количество осей 4
Чехия, Praha 9 Černý Most
Truck Centre Praha s.r.o.
5 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2022
Грузопод. 44 400 кг Подвеска рессора/пневмо Собственный вес 13 600 кг Количество осей 4
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 36 156 кг Количество осей 3
Германия, Landsberg am Lech
Faymonville -Trade & Services GmbH
7 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Подвеска пневмо/пневмо Количество осей 5
Дания, Aabenraa
Trailerpartner A/S
8 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 45 830 кг Подвеска пневмо/пневмо Собственный вес 12 170 кг Количество осей 4
Германия, Essen-Bergeborbeck
ES-GE Nutzfahrzeuge GmbH
4 года на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 38 953 кг Количество осей 3
Германия, Landsberg am Lech
Faymonville -Trade & Services GmbH
7 лет на Autoline
Связаться с продавцом
Цена по запросу
Полуприцеп низкорамная платформа
2024
Грузопод. 100 250 кг Собственный вес 33 750 кг Количество осей 8
Нидерланды, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 лет на Autoline
Связаться с продавцом
121 000 € ≈ 1 727 000 000 UZS ≈ 140 600 $
Полуприцеп низкорамная платформа
2016
Подвеска пневмо/пневмо Количество осей 3
Чехия, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 лет на Autoline
Связаться с продавцом